0 0

MODALITĂŢI SPECIFICE DE REZERVARE ŞI PLATĂ

 

 

A.  Accesul / vizitarea / utilizarea  www.travelioromania.ro se supune condiţiilor din articolele afişate pe website în secţiunea "Termeni şi Condiţii generale" şi prezentului articol cu privire la "Modalităţi specifice de rezervare şi plată", implică acceptul dumneavoastră explicit şi reprezintă acordul dintre părţi.

 

B.  În calitate de deţinător / administrator / autor, ne rezervăm dreptul de a modifica oricând prezentele condiţii şi / sau conţinutul website-ului şi al oricăror altor informaţii puse la dispoziţia consumatorilor, fără o notificare prealabilă.

 

C.  Prezenta secţiune se adresează tuturor consumatorilor care accesează / vizitează / utilizează website-ul nostru.

 

D.  Prezentele condiţii se aplică tuturor consumatorilor care accesează / vizitează / utilizează website-ul nostru.

 

 

CAPITOUL 1. Rezervarea

 

1.1. Datorită caracterului dinamic al serviciilor şi produselor turistice, Travelio GroupRomania NU poate garanta disponibilitatea ofertelor prezentate pe website sau a altor oferte care v-au fost comunicate la un moment dat.

 

1.2. În cazul emiterii de către Travelio Group Romania S.R.L. a unui serviciu / produs turistic, în calitate de agent autorizat al unui alt furnizor de servicii şi produse turistice, vor fi aplicate condiţiile de rezervare şi plată stabilite de către acesta din urmă.

1.2.1. În funcţie de termenii şi condiţiile impuse de partenerii / furnizorii noştri de servicii şi produse turistice, în momentul rezervării vi se poate percepe plata integrală sau parţială a serviciului sau produsului turistic rezervat. Plata va fi efectuată în contul Travelio Group Romania, al partenerului / furnizorului sau al reprezentantului acestuia, după caz:

  • pentru pachetele turistice: plata se va efectua integral la momentul rezervării sau în mai multe etape, dar nu mai puţin de 30% din preţul total al pachetului în prima etapă, la rezervare, în funcţie de termenii şi condiţiile touroperatorului / furnizorului sau de tipul de ofertă (Last Minute, Early Booking, alte oferte speciale);
  • pentru rezervările de cazare la hotel / biletele de avion / transfer aeroport / închirieri auto / asigurări / biletele de tren intern şi internaţional / biletele de traversare cu ferry-boat-ul sau trenul / închirieri autorulote / bilete de intrare la obiectivele turistice / rezervări locuri de parcare în aeroporturi sau oraşe / alte servicii şi produse turistice: plata se va efectua integral în momentul rezervării;
  • pentru biletele de transport internaţional cu autocarul: plata va efectua integral în momentul rezervării sau parţial, dar nu mai puţin de 10% din preţul total al biletului, cu achitarea diferenţei înainte de data călătoriei sau în momentul îmbarcării, după caz.

 

1.3. Travelio Group Romania nu îşi va asuma nici o obligaţie în a emite documentele turistice, biletele, voucherele sau alte documente de călătorie în cazul neplăţii integrale a serviciilor comandate. În orice situaţie, sunteţi responsabil pentru plata sumelor aferente serviciilor şi produselor turistice comandate. De asemenea, Travelio Group Romania nu îşi va asuma nici o responsabilitate cu privire la modificările de tarif intervenite înainte de efectuarea plăţii, integral sau parţial, după caz.

1.3.1. Travelio Group Romania nu va garanta nici o rezervare / disponibilitate a vreunui serviciu sau produs turistic comandat, pentru care nu s-a efectuat plata minim necesară. 

 

1.4. În funcţie de tipul de serviciu prestat de către Travelio Group Romania, se poate aplica o taxă de serviciu cuprinsă între 0 - 100%. Acest aspect se va regăsi în costul total comunicat iar agrearea lui implică acceptul dumneavoastră explicit şi reprezintă acordul dintre părţi.

 

1.5. Travelio Group Romania îşi rezervă dreptul de a încasa suplimentar orice taxe (sau comisioane) care pot să apară la momentul procesării rezervărilor. În acest caz, veţi fi informat despre comisioanele aplicabile. Travelio Group Romania îşi rezervă dreptul de a vă transfera costurile generate de penalizarile de charge back.

 

1.6. Travelio Group Romania nu acceptă alte modalităţi de plată în afara celor afişate pe website şi nu îşi asumă nici o responsabilitate pentru sumele de bani trimise prin curierat.

 

1.7. Pentru serviciile şi produsele turistice al căror tarif este exprimat în valută (EUR, GBP, USD etc.) dar plata se va efectua în RON, se va calcula valoarea la cursul BNR din ziua facturării + 2% comision de risc valutar.

 

 

CAPITOLUL 2. Plata

 

2.1. Plata prin transfer bancar / internet banking / ordin de plată

 

Dacă alegeţi această opţiune de plată, vi se va transmite prin e-mail sau un alt mijloc de comunicare indicat, o copie a facturii proforme / fiscale, pe baza căreia puteţi efectua plata. Trebuie să ţineţi cont de faptul că puteţi opta pentru această modalitate de plată doar daca mai există cel puţin 72 de ore până la termenul limită de emitere, spre exemplu, a biletului de avion / documentelor de călătorie.

 

  • Plata se poate efectua în RON sau EUR, în conturile curente deschise la Banca TRANSILVANIA:
    • RON: RO 07 BTRL RON CRT 0319 0529 01
    • EUR: RO 54 BTRL EUR CRT 0319 0529 01 (cod SWIFT: BTRLRO22)

2.2. Plata în numerar

 

Dacă alegeţi această opţiune de plată, vi se va transmite prin e-mail sau un alt mijloc de comunicare indicat, o copie a facturii proforme / fiscale, pe baza căreia puteţi efectua plata.

 

  • Plata se poate efectua în RON sau EUR, în orice sucursală a Băncii TRANSILVANIA, prin depunere de numerar în conturile curente:
    • RON: RO 07 BTRL RON CRT 0319 0529 01
    • EUR: RO 54 BTRL EUR CRT 0319 0529 01 (cod SWIFT: BTRLRO22)

2.3. Plata online cu cardul

 

Dacă alegeţi această opţiune de plată, vi se va transmite prin e-mail sau un alt mijloc de comunicare indicat, o copie a facturii proforme / fiscale, pe baza căreia puteţi efectua plata.

 

În cadrul facturii primite veţi putea accesa câmpul"Plăteşte cu cardul"şi veţi fi redirecţionat către site-ul securizat al procesatorului de plăţi electronice Netopia Mobil Pay, unde veţi avea posibilitatea să efectuaţi plata.

 

Plăţile cu carduri de credit / debit emise sub sigla Visa şi MasterCard (Visa / Visa Electron şi MasterCard / Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului "3-D Secure", elaborat de organizaţiile care asigură tranzacţiile online, la acelaşi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant. "3-D Secure" vă asigură, în primul rând, că nici o informaţie legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată pe serverele magazinului online sau pe serverele procesatorului de plăţi, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa şi MasterCard. Travelio Group Romania nu percepe nici un comision pentru plăţile prin carduri bancare.

 

Travelio Group Romania are încheiate parteneriate cu: Banca Transilvania, Credit Europe Bank, Garanti Bank, BCR, ING, AlphaBank, BRD Societe Generale. De asemenea, posesorii cardurilor de tip: Star BT, Card Avantaj, Bonus Card, Card de cumpărături, Card Bun de Plată (BCR), BRD Finance, AlphaBank Credit Card şi ING, pot plăti în rate serviciile achiziţionate, cu ajutorul acestor instrumente de plată, urmând a deconta ratele cu banca emitentă a cardului.

 

În vederea finalizării tranzacţiei în condiţii optime va trebui să furnizaţi:

  • numele posesorului de card;
  • codul cardului (cele 4 grupe de cifre menţionate pe faţa cardului, fără spaţii);
  • data expirării cardului;
  • codul CVV (ultimele trei cifre de pe spatele cardului, inscripţionate pe banda cu semnatura).

Tranzacţiile se vor efectua în RON, indiferent de cardul dumneavoastră, în condiţiile agreate cu banca emitentă a cardului dumneavoastră. Pentru efectuarea tranzacţiei prin intermediul facturilor emise de către noi, nu se percepe nici un comision suplimentar. 

 

Pentru consultanţă privind efectuarea plăţilor online ne puteţi contacta la Call Center: 0372 900 977.

 

2.4. Plata cu cardul în agenţii

 

În cazul în care nu doriţi să utilizaţi cardul dumneavoastră bancar în sistem online, aveţi posibilitatea să achitaţi cu acesta prin debitarea la POS-urile care se găsesc în toate sediile agenţiilor de turism Travelio Romania.

 

Agenţiile de turism Travelio Romania deţin echipament POS instalat de Banca Transilvania.

 

2.5. Plata cu tichete de vacanţă

 

Tichetele de vacanţă (voucherele de vacanţă) sunt bonuri valorice, asemănătoare tichetelor de masă, care se pot oferi de către angajatori, salariaţilor. Tichetele de vacanţă sunt nominale şi netransmisibile, sunt deductibile şi scutite de taxe, atât pentru angajator, cât şi pentru angajat. Acestea servesc drept instrument de plată pentru achitarea serviciilor turistice cu desfăşurare exclusiv în România, pentru beneficiar şi familia acestuia.

 

2.5.1. În cazul în care nu aveţi posibilitatea de a efectua plata cu tichete - vouchere de vacanţă (clasice, pe suport de hârtie) datorită faptului ca vă aflaţi în afara ariei de localizare a unei agentii Travelio Romania, acestea pot fi expediate la sediul nostru prin serviciul de curierat rapid, în mod obligatoriu cu plata efectuată de către expeditor şi cu opţiunea “deschidere la livrare” şi cu respectarea în totalitate a articolului "Termeni şi condiţii cu privire la plata prin tichete - vouchere de vacanţă".

2.5.2. Cardurile electronice de vacanţă pot fi utilizate la fel ca un card obişnuit şi vor fi tratate de către bănci ca atare din punct de vedere al acceptării ca mijloc de plată.

 

Pentru mai multe informaţii cu privire la plata cu tichete de vacanţă vă rugam consultaţi secţiunea "Plata cu tichete de vacanţă", disponibilă pe website-ul nostru la adresa https://travelioromania.ro/Meniu-secundar/termeni-si-conditii-generale/plata-cu-tichete-de-vacanta.html.

 

 

CAPITOLUL 3. Anularea. Modificarea

 

3.1. Anularea sau modificarea serviciului sau produsului turistic rezervat sau achiziţionat se va face în funcţie de termenii şi condiţiile fiecărui partener / furnizor.

 

3.2. În cazul în care doriţi anularea sau modificarea unui serviciu sau produs turistic rezervat sau achiziţionat, este responsabilitatea dumneavoastră de a informa în scris sau telefonic Travelio Group Romania despre intenţiile dumneavoastră.

 

3.3. În anumite cazuri, este posibil să nu puteţi anula / modifica anumite servicii sau produse turistice sau va trebui să respectaţi anumite cerinţe pentru aceste acţiuni.

 

3.4. Travelio Group Romania sau partenerul / furnizorul acceptă toate formele de cereri scrise.

 

3.5. Travelio Group Romania sau partenerul / furnizorul nu poate anula / modifica serviciul sau produsul turistic înainte de a primi cererea dumneavoastră fermă.

 

3.6. Puteţi anula rezervarea dumneavoastră în concordanţă cu termenii şi condiţiile partenerulului / furnizorului.

 

3.7. În eventualitatea modificării unei rezervări (incluzând, dar fără a se limita la: anulări, restituiri de sume, schimbări de nume), Travelio Group Romania îşi rezervă dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din această acţiune. Aceste taxe diferă faţă de taxele impuse direct de către partener / furnizor.

 

 

CAPITOLUL 4. Dispoziţii finale

 

4.1. Prezenta secţiune precum şi toate materialele şi informaţiile puse la dispoziţia dumneavoastră sunt proprietatea Travelio Group Romania sau a partenerilor noştri şi sunt protejate prin drepturi de autor, drepturi de marcă şi / sau drepturi de proprietate intelectuală.

 

4.2. Travelio Group Romania vă stă la dispoziţie pentru orice întrebare sau nelămurire legată de prezentul articol. În acest sens, vă încurajăm să ne contactaţi în scris, la adresa de e-mail: office@travelioromania.ro.

 

4.3. În cazul intervenirii unui litigiu, sub incidenţa legislaţiei române, se va incerca soluţionarea pe cale amiabilă, în termen de 30 de zile lucrătoare de la data transmiterii reclamaţiei către Travelio Group Romania.

 

  • Reclamaţia se depune obligatoriu în formă scrisă:
    • prin scrisoare cu confirmare de primire, la adresa de corespondenţă: Travelio Group Romania S.R.L., Agenţia Cluj-Napoca: Calea Mănăştur nr. 48, ap. UI 1, parter, 400372, Cluj-Napoca, judeţul Cluj, utilizând şi suportând costurile pentru serviciile Poştei Române sau de curierat rapid (termenul de soluţionare se va calcula începând cu data primirii scrisorii de către Travelio Group Romania);
    • la adresa de e-mail: office@travelioromania.ro; în momentul recepţionării e-mailului dumneavoastră, vă vom transmite un mesaj de tip „Reply”,  pentru confirmare de luare la cunoştinţă a reclamaţiei (termenul de soluţionare se va calcula începând cu data recepţionării e-mailului de către Travelio Group Romania).
  • Rezoluţia reclamaţiei va fi înaintată către dumneavoastră, pe cale scrisă, pe costul nostru, prin una dintre cele două opţiuni menţionate la Cap. 4 (4.3).

4.4. În imposibilitatea rezolvării litigiului pe cale amiabilă, acesta se va considera, după caz, ca fiind de competenţa Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului sau a Instanţelor Judecătoreşti, din aceeaşi structură administrativă cu sediul social al Travelio Group Romania S.R.L.

 

 

Data actualizării: 15.05.2018


Newsletter

Primesti prin email informari cu privire la oferte speciale, concursuri si gratuitati oferite de Travelio Romania

Plătești online și în siguranță

Curs valutar 2019-01-17

MonedaValoareVariatie
EUR (EUR) 4.6830 0.0008
USD (Dolar SUA) 4.1063 0.0090
HUNEDOARA WEATHER
Doresc sa mă contactati pentru:
Rezervare şi plată

Sunt de acord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal în scop de e-mail marketing - Termeni și Condiții generale